13 Şubat 2010 Cumartesi

Ramiz Dayı lost adasına düşerse

Lock: "mr. ramiz, yalış yapıyorsunuz bu böyle olmaz..."
Ramiz dayı: "sen hasan sabbah'ı bilir misin kairdeşşş?"


jack: we have to go back Ramiz!!
Ramiz dayı: sırası değil yeğen, kanma onlara, hangi isminle çağırırlarsa çağırsınlar sençağırdıkları yere gidersen, dönsen de oradan kendin dönemezsin yeğen...
jack: ?!??

'birgün herkes kaybeder sevdiğini kardeş,önemli olan derin kuyularda kendini kaybetmemek'' diyerek adadakileri avutmaya çalışacaktır.

"sayid önemsizdi. sayid cahildi. sayid saftı. sayid'i kullandılar, hor gördüler, itip kalktılar. sayid'in nesini anlatayım sana kardeş. sayid işte öyle herhangi biriydi."

ramiz dayı: "sadakat nedir bilir misin yeğen?"
kate: "???!!!" (kate iç ses: bi bölüm sawyer ile öbür bölüm jack ile takılıyorum,onla ilgili bişi mi diyor acaba?)

jack: dayı ilaçlar nerde?
ramiz dayı:.............
jack:dayıı ilaçlarr nerrde?
ramiz dayı: sakin ol yeğen. bu aceleci sen olmazsın. zamanı gelince bütün ilaçları adadakilere tahsis edecem. bu arada yalnız kalmak nedir bilir misin yeğen?
jack: ?!?

hugo: dayı değişik bi meyve buldum. tadı güzeldir umarım.

ramiz dayı: meyveyi soymadan içinde ne var bilemezsin yeğen.

en çok desmondla olacak diyaloglarını sever, bekleriz.

ramiz dayı(kafasını sallayarak)
- yeğen, sana bir hikaye anlatayım mı?

desmond ( ben dünyanın feleğinden geçmiş, çözmüş adamım edasıyla)
- anlat brothaa

ramiz dayı (güvenle ve gülerek kıs kıs)
- bak yeğen, "alemin dayısına abi diyenle, kara dumanın hikayesi bu, bilir misin sonunu? iyisi mi ben seni hiç yormayayım direk sonunu anlatayım. aslında onu boşver, nasılsa sezon sonunda anlatırlar sana. bak ben başka bir hikaye anlatayım bi ömer vardı, bilir misin ömer'i?

desmond ( hülyalı bakar)
- boşver ömeri dayı ben sana penelopeyi anlatayım mı?

ramiz dayı ( bağdaş kurar sırtını kayaya yaslar)
- anlat be desmond, ama baştan söyleyeyim herkes öldürür sevdiğini

Hiç yorum yok: